UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

niedziela, 7 kwietnia 2013

niespodzianka:)

Tuż przed świętami listonosz przyniósł mi paczuszkę.
Najpierw zaczęłam się zastanawiać od kogo ten prezent, przecież nie wygrałam ostatnio żadnych cukierasów, nie brałąm udziału w jakiejkolwiek wymiance, no i przecież nic nie zamawiałam....
A tu taka niespodzianka!!!


Paczuszkę dostałam od  Edytki.
W sam raz na święta 2 piekne jajeczka, filcowa broszka w cudnym niebieskim kolorze, wisiorek (taki jakie uwielbiam) no i to co tygryski kochaja najbardziej: kordonek do dziergania!!!
Zapomniałabym... w ślicznym różowym woreczku same pyszności, które już powoli się kończą:))

Edytko, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!!!

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że mogłam w ten sposób zrewanżować się za cudną serwetę, którą dostałam od Ciebie na urodziny. Stanowi ona piękną ozdobę na moim stole:-) Ponieważ nie zdążyłam przygotować prezentu na Twoje urodzinki więc pomyślałam, że prezent "na zajączka" będzie fajnym pomysłem. Pozdrawiam. Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, szukamy fajnych ludzi do wymianki, Ty robisz przepiękne rzeczy, więc może się do nas dołączysz: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2013/06/letnia-wyianka.html#h=1095-1372486345846

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!