UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

wtorek, 8 listopada 2011

25 PODRÓŻ EDWARDA

Wczoraj rozpoczął u mnie swoją wizytę Edward Tulan. Niespodziewanie szybko dotarł do mnie od Karoliny.


Cieszę się ogromnie i już zaczęłam lekturę, choć muszę przyznać, że moja 11-letnia córa jest lepsza ode mnie:))


 Przeczytała już ponad połowę! 

25 PODRÓŻ EDWARDA

A oto konkretne zasady (do skopiowania dla kolejnego zwycięzcy):
1) Zostaw komentarz pod tym postem , tak by zdążyć przed losowaniem, które odbędzie się 15 listopada 2011 (w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające bloga!).

2) umieścić informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu.

3) po wylosowaniu i otrzymaniu przesyłki, należy przeczytać książkę w ciągu 10 dni.

4) zorganizować u siebie następne candy (nr 26) na takich samych zasadach.

5) wpisać się do książki.

6) dodać do książki jakąś niespodziankę dla zwycięzcy.

Losowanie już 15 .11.2011r 
Pozdrawiam i pędzę do lektury Edwarda:)

12 komentarzy:

  1. U Karoliny nie udało się to może teraz będę miała szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że książka dotarła i to już odbędzie się 25-ta podróż Edwarda;)
    Mam nadzieję że książka się spodoba;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, że już doszła:)
    Miłej lektury.
    I zapraszam na wymiankę książkową.

    OdpowiedzUsuń
  4. i znowu polowanie :D czekam z niecierpliwością :)
    od wakacji sie na niego czaje..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też znów poluję:) może się uda:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie wiem który to raz, mam nadzieje, że w końcu trafi do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz ustawiam się w kolejeczce, mam nadzieję, że Edward zawita tym razem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się .:-)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tulanie, zawędruj wreszcie do mnie, proszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Edward wreszcie do mnie zawitał. I już niedługo wybierze się w podróż... Kto jest chętny na spotkanie z Tulanem?

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!