UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

czwartek, 29 sierpnia 2013

wstyd i hańba...

Tak mi strasznie wstyd, że aż nie wiem co napisać....
Nie zaglądałam na bloga od niemalże pół roku. Przyznaje, że prawie nic nie dziergałam, brak czasu. 
Mam nadzieje, że teraz będzie już lepiej:))
Nadchodzi jesień,  dłuższe wieczory, będzie więcej czasu na robótkowanie:))

Dziś pokażę Wam firankę wydzierganą ostatnio, czyli jeszcze wiosną.....


13 komentarzy:

  1. Cudowna firanka! Dobrze, że wróciłaś, robótkuj i chwal się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu należy się troszkę odpoczynku, nawet od blogowania :) a firanka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tęskniłaś pewnie za nami ;)
    a firaneczka PIĘKNA!!
    :)
    teraz wieczory będą dłuższe i będzie to dobry czas na tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna firanka, z niecierpliwością czekam na następne , witam po przerwie i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że do nas wróciłaś :-)
    Firanka - cudowna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo wydzierganie tej firanki zajęło ci na pewno masę czasu. A w lecie bardzo dużo się dzieje u wszystkich , więc miejscami blogowanie zamiera. Nie przejmuj się tym, tylko zacznij na nowo tworzyć swoje cuda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Firanka piękna. Sama jestem w trakcie dziergania firanki, więc wiem ile to roboty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Firanka wygląda w oknie bardzo ładnie :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak samo, ale od dzisiaj wracam na robótkowe tory!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna firaneczka, bardzo pracochłonna, mnie już palce bolą jak sobie pomyślę ile namachałaś szydełkiem przy tym;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała firanka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Youг modce оf telling the whole thing іn thiѕ ρost is reаlly pleаsant, all caan ѕіmplу know it, Τhanks a lοt.


    my ωeb site: website

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!