UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

czwartek, 7 czerwca 2012

coś słodkiego na Euro:))

Ja wiem, że Ameryki nie odkryłam, bo przepisów na karpatkę z galaretką jest w necie od licha i ciut, ciut.... Ale kiedy dziś kroiłam to ciasto moja córa wykrzyknęła: O mamo, biało- czerwone... w sam raz na Euro:))
To jest właśnie to ciasto, tylko coś mi te "karpaty" nie wyszły....
Piekłam wczoraj jeszcze muffinki ze skórką pomarańczową, ale niestety nie zdążyłam uwiecznić na zdjęciu:D
Może następnym razem:)
Na polu robótkowym jest sukienka z koła dziergana on- line na forum Maranty.

15 komentarzy:

  1. Lubię karpatkę, a chłopaki ją uwielbiają. Dlatego w trosce o tusze wszystkich, rzadko ją robię :)) Smaka mi narobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie smaczne to ciacho ,zjadłabym ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O! a ja właśnie odkryłam! Takiej karpatki jeszcze nie widziałam. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, a ja nigdy nie słyszałam o karpatce z galaretką. Przepyszna musi być. Muszę sobie poszukać przepisu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam , mniam, zaskoczyłaś mnie, bo pierwsze widze i słyszę ;) wygląda bardzo apetycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nigdy nie robiłam Karpatki z galaretką! Piękna i na pewno apetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieci szybko skojarzą;)) a placuszek pyszny zapewne;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowicie wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Karpatki z galaretką jeszcze nie robiłam - to zrobię bo wygląda apetycznie .
    Niebieska bluzeczka fajna !

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ciasto i takie akurat na upał. Lubię takie z galaretką

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmmniam! Uwielbiam galeretkę!

    Serdecznie zapraszam no konkurs, na moim blogu . Do wygrania wybrany ciuszek :))

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/06/giveaway-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się przyznać, że nie znałam tej wersji karpatki. Chętnie wypróbuję przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i jest ciut ciut ale ja widzę pierwszy raz na oczy :D

    Ps. Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!