UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

niedziela, 24 czerwca 2012

słodko - kwaśny

Dziś absolutnie nierobótkowo...
Za to pracowicie w kuchni:)
Na początek chłodnik:
W skrócie napiszę jak go zrobić: 
Gotujemy botwinkę w małej ilości wody z odrobiną soku z cytryny i cukru, studzimy. Następnie miksujemy 1 l kefiru, dodajemy pokrojony w kostkę ogórek, posiekany koperek i szczypiorek oraz rzodkiewki. Na koniec dodajemy wystudzoną botwinkę, 1-2 łyżki maggi i doprawiamy do smaku.

A teraz coś słodkiego:
Wyciągnęły mnie córy na poziomki. Oto nasz zbiór:

Wiecie jak obłędnie pachą poziomki, prawda??? Muszę Wam jednak powiedzieć, że smaku w tym roku to one nie mają, nie mają w sobie tej słodyczy... chyba przez nadmiar deszczu....

I na koniec znów smak kwaśny:))

Szczaw zasolony na zimę:
Na szczawiówkę oczywiście:))

9 komentarzy:

  1. Właśnie mi uświadomiłaś, że nie robiłam jeszcze chłodnika w tym roku. Botwinkę kilka razy, ale chłodnika nie. Muszę się poprawić ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Poziooomki!!! Mniam mniammm... zjadłabym :)) Świetnie ten chłodnik wygląda, chociaż chłodników nie lubię... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie oj smacznie , szczawiówki zjadła bym z chęcią :)Faktycznie poziomki mało aromatyczne ciekawe jak jagody ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, tyle poziomek... poproszę troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz kulinarnie. Chłodnik to najlepsza rzecz na upał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aguś. Email trafił do spamu , dlatego go w porę nie przeczytałam. Książkę wysłałam już dawno. Bardzo mi przykro , ze jej nie otrzymałaś. Zgłoszę reklamację , bo już mi się kiedyś zdarzyło , że przesyłki nie dotarły. :( Mam drugi egzemplarz , ale niestety nie pachnie nowością , bo był już czytany. Jeśli Ci to nie przeszkadza - wyślę . Czekam na email.

    OdpowiedzUsuń
  7. hey there and thank you for your info – I have certainly picked up something new from right here.
    I did however expertise some technical issues using this web site, since I experienced to reload the site many times previous to I
    could get it to load correctly. I had been wondering if your web host is OK?
    Not that I am complaining, but slow loading instances
    times will sometimes affect your placement in google and
    could damage your quality score if advertising and
    marketing with Adwords. Anyway I'm adding this RSS to my email and can look
    out for a lot more of your respective fascinating content.
    Ensure that you update this again very soon.

    Have a look at my site online matters lots

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!