UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

czwartek, 23 lutego 2012

żeby nie było...

No właśnie.... żeby nie było, że nic nie robię:) 
Uwaga!!!
Dziergam na drutkach ponczo. Zaczęłam je już dość dawno, ale dopiero teraz mogę stwierdzić, że robię je tak na poważnie, bo do tej pory to było dzierganie, prucie, dzierganie... prucie i tak dalej... było i bluzganie na wszystkie strony ze złości, ale nie dałam się!!! 
Tak to wygląda na dzień dzisiejszy:

Jeszcze daleka droga przede mną, bo jak na początkującą drutującą dość wolno mi to idzie:) 

13 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie "zdolna bestyjka" :) Zazdroszczę. Też lubiłam robić na drutach. Choć skończyłam na naukach i prostych rzeczach. Lubię podziwiać jednak innych zdolności i z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. już jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja siadam, dopinguję i podziwiam. Sama jeszcze nie odważyłam się rzucić na poncho.

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż, powodzenia i wytrwałości życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JUż nie mogę się doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no wiesz... tyle warkoczy na takich cieniasach.... i to rzekomo początkująca - to tylko podziwiać:)) będę Ci przypominac, jak rzucisz w kąt, żebyś dziergała! bo efekt będzie super:))

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada obiecujaco, czekan na ciag dalszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki! Ponczo przez te warkocze jest bardzo pracochłonne ale i śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam tylko kiedyś zrobiłam szal; prawo, lewo. Twoje warkocze są jak do tego miejsca super. Myślę,że się trochę droczysz , a trak naprawdę jesteś w tym świetna. Całuski.
    I dzięki za odwiedzinki u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia! Też będę zaglądała regularnie i wszystkiego najlepszego dla najstarszej latorośli :}

    Ja jestem w trakcie beretu z pięknej cieniowanej wełenki i już prułam go 3 razy :} mam nadzieję, że teraz to już pójdzie!

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zaczęłam jeszcze ani jednej rzeczy której bym nie poprawiała i nie pruła,wić głowa do góry i do przodu

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze by do przodu.

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!