UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

poniedziałek, 13 lutego 2012

wszystkiego po trochu...

???
No i nie wiem, od czego zacząć....
Pokaże najpierw moja ostatnią robótkę. Jest to tuniczka dla córci, wydziergana w międzyczasie:)
A teraz się chwalę:
Oto paczuszka otrzymana od Karoliny w ramach prywatnej wymianki książkowej. Oprócz książek i słodkości dostałam prześliczne filcowe korale i notesik własnoręcznie przez Karolinę ozdobiony, zapakowane w cudne pudełeczko. zresztą... sami zobaczcie:
Dotarły dziś do mnie cukierasy wygrane w hand made by pstro. Oto i one:

9 komentarzy:

  1. No to na urodzinki masz fajne prezenciki :) Jeszcze raz 100 LAT :)
    I zapraszam do mnie na wyminakę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. córcia musi być zachwycona, ze ma taką zdolną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wykorzystałaś międzyczas, świetna tunika, prezenty super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna tuniczka i piękne wymiankowe prezenciki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika śliczna, piękny wiosenny kolor! Prezenty super!!! Pozdrawiam i miłego jutrzejszego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. o dotarło a to super ciesze się ma nadzieję że ciepła i mrozy sie przyda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna tunika i prezenty bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna tuniczka w bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!