UWAGA

Proszę o niekopiowanie i nierozpowszechnianie zdjęć i tekstu umieszczonych na tym blogu bez mojej zgody!

piątek, 26 października 2012

Wyniki candy!!!

Witam.
Tak jak obiecałam dziś już są wyniki candy na przeprosiny:)
Chętnych na przygarnięcie książki Paulo Coelho było 22 osoby.
Oto przygotowane losy:



Losy zostały bardzo skrupulatnie przeze mnie wymieszane i moją własną łapką został wybrany los :



Moje wielkie gratulacje!!!
Poproszę oczywiście o adres do wysyłki na meila.

Wszystkim biorącym udział bardzo serdecznie dziękuję i obiecuję, że niebawem znów będzie candy, tym razem robótkowe:))

3 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za wspaniałą zabawę:)Pozdrawiam, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana!
    Ależ mnie zaskoczyłaś!
    Absolutnie się nie spodziewałam!
    Prezent jest cudowny, aż się wzruszyłam, bo nigdy nie dostałam takiej niespodzianki, od nikogo :)
    Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :)
    Przesyłam gorące uściski dla całej Twojej rodzinki, życząc Wam wszystkiego co najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każde pozostawione słówko bardzo mnie ucieszy!!!